U okviru međunarodnog ERASMUS projekta IF4TM (www.if4tm.kg.ac.rs) organizuje se Kampanja otvorenih inovacija, u okviru koje je otvoren poziv za studente da predlože ideje i moguća rešenja za tri izazova, koji su definisani sa tri preduzeća, i to:
Opis izazova, specifični zahtevi, nagrade za pobednike, kao i modaliteti dalje saradnje i angažovanja su navedeni u PDF dokumentima, i to:
Otvorene inovacije predstavljaju koncept koji podrazumeva da kompanije mogu unaprediti konkurentnost na tržištu i smanjiti troškove istraživanja i razvoja otvaranjem izazova sa kojima se suočavaju u poslovnom okruženju ka spoljašnjem svetu, odnosno efektivnim inkorporiranjem eksternog znanja, u svim fazama poslovnog procesa, od razvoja proizvoda do njegovog pozicioniranja na tržištu.
Proizvodi otvorenih inovacija, svuda oko nas, nametnuli su i drugačija načela poslovnih strategija kompanija. Neki od ovih proizvoda su: socijalna mreža veb sajtova Maj Spejs (My Space), višejezična onlajn enciklopedija – Vikipedija (Wikipedia), softveri otvorenog koda kao što je Linuks (Linux) operativni sistem. Oni su stvorili vrednost za čitavu liniju javnih dobara, tako da svi ljudi mogu da ih koriste i da niko nije isključen iz njihove upotrebe. Na ovaj način mnoge svetski poznate i uspešne kompanije kao što su P&G (Procter&Gamble), H&M, LEGO, Rolls-Royce, itd. već godinama uspešno razvijaju svoj biznis.
Konkurs je otvoren do 11. aprila 2019. godine, a prijava timova i ideja se realizuje putem imejl adrese Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., navođenjem imena i prezimena članova tima ili pojedinca koji samostalno predlažu rešenje, imena fakulteta, godine studija, broja indeksa i kontakt telefona za dalju komunikaciju sa organizatorom kampanje i kompanijom. Prijavljeni studenti i timovi će dobiti dalja uputstva za razvoj i prezentaciju rešenja, a organizovaće se i kraći sastanci sa predstavnicima kompanija, za detaljniji opis izazova.
Krajnji rok za dostavljanje predloga rešenja izazova je 6. maj 2019. godine.
Za sva dodatna pitanja u vezi definisanih OI izazova studenti se mogu obratiti i direktno kompanijama, na imejl adrese koje su date u PDF dokumentima.